Leveringsinformasjon og lagerstatus

Vi tilbyr følgende fraktalternativer:

Hent selv i Sandefjord

  • - Du mottar en e-post fra oss hvor det står at varene er klare for å hentes.
  • - Ta turen til Fokserødveien 31 i Sandefjord og plukk opp varene her hos oss. (Se kart)
  • - Våre åpningstider er 08.00 -16.00 mandag til fredag.
  • - Du kan betale med kort når du henter varene.
Klimanøytral Servicepakke (for privatpersoner)

  • - Varene hentes på ditt lokale postkontor.
  • - Det tar 2-5 dager fra du mottar en e-post fra oss hvor det står at pakken er sendt til du mottar varene.

Klimanøytral Bedriftspakke (for bedrifter/offentlig)

  • - Varene leveres på døren til din bedrift.
  • - Det tar 2-5 dager fra du mottar en e-post fra oss hvor det står at pakken er sendt til du mottar varene.


Hva betyr de ulike lagerstatusene?

På lager
Når det står "På lager: x" eller "Det er x på lager" betyr det at varen er tilgjengelig på vårt lager i Sandefjord. Dersom du har bestilt en PC må denne gjennom vår konfigurerings-avdeling, hvor operativsystem blir installert, og en siste kvalitetssjekk av maskinen blir foretatt. Forvent 1-3 dager i produksjonen før den er klar for å sendes eller hentes. I tillegg kommer Bring sine dager til frakt, dersom du ikke velger å hente varene selv.

Ikke på lager
Varen er ikke tilgjengelig på vårt lager i Sandefjord, men ta kontakt med oss på telefon 09996, e-post eller chat, så skal vi se om vi kan klare å skaffe den. :)

Leveringstid ca 3-4 dager
Varen er tilgjengelig hos en av våre leverandører, og man må derfor beregne noe lenger leveringstid.

Ved hastelevering, ta kontakt for «ekspress over natt» eller budbil-tjeneste, på telefon 09996, chat eller nordicsales@arrow.com.