Garanti

Hvordan fungerer garantien?
Alle våre produkter gjennomgår en 10-punkters kvalitetssjekk, på seks ulike lokasjoner. Sjekkpunktene består av fysisk test av alle innebygde komponenter og skjermer samt visuell sjekk i flere etapper. Alt for å sikre oss at din nye datamaskin skal være i best mulig stand.

Ved produktfeil i kategori 24 eller 36 melder du feil til oss og vi sender etter ditt ønske nytt produkt eller reservedeler (SWAP). Det defekte produktet blir hentet etter avtale. Ved produktfeil i kategori 12 melder du feil til oss og returnerer produkt for egen regning (Carry in). Deretter repareres og returneres produktet kostnadsfritt til deg.

Garanti gjelder ikke: Batteri på brukte bærbare , toner/trommel/fuser (rekvisita) på brukte skrivere.

Fabrikkgaranti
Dersom defekt utstyr har resterende fabrikkgaranti henvises reklamasjoner direkte til produsents serviceapparat.

Utvidet garanti?
Ønsker du en mer forutsigbar hverdag? Ta kontakt med oss for oppgradering av garanti. Nå kan du utvide din garanti med 12 eller 24 måneder, opp til maksimalt 36 måneder.

36 måneder garanti
Maskiner som leveres med 36 måneder garanti vil ved feil bli byttet ut med lik vare. Ved tilfeller der lik vare ikke er tilgjengelig på lager reparerer vi produktet og sender tilbake uten kostnad. Ved innsending vil du få tilsendt en sendingslapp kostnadsfritt fra oss.

24 måneder garanti
Maskiner som leveres med 24 måneder garanti vil ved feil bli byttet ut med lik vare. Ved tilfeller der lik vare ikke er tilgjengelig på lager reparerer vi produktet og sender tilbake uten kostnad. Ved innsending vil du få tilsendt en sendingslapp kostnadsfritt fra oss. Du kan også oppgradere til 36 måneders garanti helt frem til din opprinnelige garanti utløper.

12 måneder garanti
Maskiner som leveres med 12 måneder blir levert med “Carry in”-garanti. Ved feil sender du inn maskinen for egen regning, maskinen blir reparert og returnert uten kostnad. Du kan også oppgradere til 24 eller 36 måneders garanti helt frem til din opprinnelige garanti utløper og på den måten få et høyere servicenivå dersom feil mot formodning skulle oppstå.